CITROEN C5 AIRCROSS HYBRID DRĪZ SALONOS
Autozinas
Grāmatzīmēm
39 950 eiro tik daudz dzimtajā franču tirgū ir nepieciešams, lai samaksātu par Citroen C5 Aircross jaunā versija Hybrid. Zīmols ir jau sākuši pieņemt pasūtījumus auto. Pirmie eksemplāri pircējiem nonāks līdz jūnija beigām.
Francijas похвастались, ka mašīna ir tikko izgājusi visas nepieciešamās pārbaudes. Izmantojot mērīšanas ciklu WLTP, tālums uz "безэмиссионном" režīmā cienīta 55 km. Tas ir, izmantojot 100 procentiem. jauda regulējas, vidējais degvielas patēriņš distancē 100 km var būt tikai 1,4 l, kas atbilst emisijām 32 grami CO2/km
Pati transmisija двойна ar to, ko mēs sagaidīsim m.in. par Peugeot 508 Hybrid. Tas nozīmē, ka zem motora pārsega bija benzīna dzinējs 1.6 l, генерирующий 180 k. s. ar elektrisko тяговым dzinēju jaudu 80 kw (uzstādīts starp iekšdedzes dzinēju un pārnesumkārbu). Sistēmas jauda transmisijas (ņemot vērā starpību apgriezieniem ar maksimālo īpašībām) ir 225 zs s. Vadītājs arī ir viņa rīcībā, kas pieejama gandrīz uzreiz, griezes moments ir 320 Nm (tikai elektromotors). Transmisijas strādā astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Jauda iet uz priekšējās ass riteņiem.
Citroen C5 Aicross Hybrid-tas ir plug-in transportlīdzeklis, kas nozīmē, ka, pārvarot ikdienas attālums ir mazāks nekā 55 km, autovadītāji var apiet degvielas uzpildes stacijā vairākus mēnešus. Akumulators (litija-jonu) ir jauda 13,2 kw-h un strādā zem sprieguma 200 volti. Automašīnu var pārvietoties izmantojot tikai elektromotoru ātrumu līdz 135 km / h.
Francijas похвастались, ka mašīna ir tikko izgājusi visas nepieciešamās pārbaudes. Izmantojot mērīšanas ciklu WLTP, tālums uz "безэмиссионном" režīmā cienīta 55 km. Tas ir, izmantojot 100 procentiem. jauda regulējas, vidējais degvielas patēriņš distancē 100 km var būt tikai 1,4 l, kas atbilst emisijām 32 grami CO2/km
Pati transmisija двойна ar to, ko mēs sagaidīsim m.in. par Peugeot 508 Hybrid. Tas nozīmē, ka zem motora pārsega bija benzīna dzinējs 1.6 l, генерирующий 180 k. s. ar elektrisko тяговым dzinēju jaudu 80 kw (uzstādīts starp iekšdedzes dzinēju un pārnesumkārbu). Sistēmas jauda transmisijas (ņemot vērā starpību apgriezieniem ar maksimālo īpašībām) ir 225 zs s. Vadītājs arī ir viņa rīcībā, kas pieejama gandrīz uzreiz, griezes moments ir 320 Nm (tikai elektromotors). Transmisijas strādā astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Jauda iet uz priekšējās ass riteņiem.
Citroen C5 Aicross Hybrid-tas ir plug-in transportlīdzeklis, kas nozīmē, ka, pārvarot ikdienas attālums ir mazāks nekā 55 km, autovadītāji var apiet degvielas uzpildes stacijā vairākus mēnešus. Akumulators (litija-jonu) ir jauda 13,2 kw-h un strādā zem sprieguma 200 volti. Automašīnu var pārvietoties izmantojot tikai elektromotoru ātrumu līdz 135 km / h.
Komentāri (1)
Volkswagen izstādīja ID. Buggy Ženēvas Starptautiskajā auto izstādē. Tā ir augsto tehnoloģiju auto ar nulles emisijas, kas īpaši vasaras sezonā, kas atbilst gan
Gadu pēc palaišanas, Toyota Supra japāņi paplašina līniju spēka agregātu ar šo modeli. Toyota Supra-tas ir transportlīdzeklis, kas izstrādāts sadarbībā ar BMW.
Tesla-nav vienīgais amerikāņu elektromobiļu ražotājs, kas ar interesi skatās uz tirgu Vecā kontinenta. Zīmols, kas plāno samazināt ievērojamu daļu no sava jaunā ienesīgs
2020. gadā modeļu klāstu Toyota RAV4 tiks papildināts ar jaunu tā versiju - RAV4 Plug-In Hybrid. Tas būs ļoti jaudīgs un ekonomisks komplekta 25 gadu vēsturē šo modeli.