AUDI A3 SPORTBACK-PIRMĀ INFORMĀCIJA UN FOTOGRĀFIJAS NOMASKĒTAS
Autozinas
Grāmatzīmēm
Ženēvas autoizstādē "Audi" prezentēs jaunu partiju A3 Sportback. Agrāk, taču, ražotājs nodrošina ceturtās paaudzes šo auto unikālu testu. Portugāļu salas San Miguel, kas ir daļa arhipelāgu Azoru salām, šis kompaktais auto pašlaik tiek pārbaudīta, lai apkopotu pieredzi dinamisku braukšanu sarežģītos maršrutos salas.
Skarbajā vidē San Miguel-pilsētas, kur notiek iespaidīgu rallija Azoru salām, tiek ceturtās paaudzes A3 ar pilnpiedziņu. Sirds piedziņas quattro ir электрогидравлическая многодисковая uzmava, kas atrodas uz galu kardāna vārpstas pirms aizmugurējās ass diferenciāli. Ir montāžas stāvoklis veicina līdzsvarotu slodzes sadalījumu starp asīm. Iekšpusē ir pakete flīzes, kas kustas, iegremdē eļļā. Metāla gredzeni, berzes sajūga atrodas pāriem, viens pēc otra, viens gredzens, katram pārim pastāvīgi iesaistītā ar rotującą sajūga korpusu, kas rotē kopā ar vārpstu, piedziņa ar kardāna vārpstas, kā katrs otrais gredzens ar īsu vārpstu piedziņas vārpstas, ir savienots ar diferenciāli uz aizmugurējās ass.
Elektroniski regulējams griezes momenta sadalījumu Audi speciāli адаптировала ar jaunu modeli, A3 un ir saistīts ar to sistēmas izvēle braukšanas dinamikas Audi drive select. Viņš saņem nepieciešamos datus no sensoriem apturēšanu un, papildus īpašības ceļu seguma un ceļa seguma stāvokļa, arī spēj atpazīt braukšanas stilu. Pamatojoties uz šiem datiem kontrolieris aprēķina optimālo griezes momenta sadalījumu, un iesniedz šo vērtību transmisiju.
Skarbajā vidē San Miguel-pilsētas, kur notiek iespaidīgu rallija Azoru salām, tiek ceturtās paaudzes A3 ar pilnpiedziņu. Sirds piedziņas quattro ir электрогидравлическая многодисковая uzmava, kas atrodas uz galu kardāna vārpstas pirms aizmugurējās ass diferenciāli. Ir montāžas stāvoklis veicina līdzsvarotu slodzes sadalījumu starp asīm. Iekšpusē ir pakete flīzes, kas kustas, iegremdē eļļā. Metāla gredzeni, berzes sajūga atrodas pāriem, viens pēc otra, viens gredzens, katram pārim pastāvīgi iesaistītā ar rotującą sajūga korpusu, kas rotē kopā ar vārpstu, piedziņa ar kardāna vārpstas, kā katrs otrais gredzens ar īsu vārpstu piedziņas vārpstas, ir savienots ar diferenciāli uz aizmugurējās ass.
Elektroniski regulējams griezes momenta sadalījumu Audi speciāli адаптировала ar jaunu modeli, A3 un ir saistīts ar to sistēmas izvēle braukšanas dinamikas Audi drive select. Viņš saņem nepieciešamos datus no sensoriem apturēšanu un, papildus īpašības ceļu seguma un ceļa seguma stāvokļa, arī spēj atpazīt braukšanas stilu. Pamatojoties uz šiem datiem kontrolieris aprēķina optimālo griezes momenta sadalījumu, un iesniedz šo vērtību transmisiju.
Komentāri (0)
Volkswagen izstādīja ID. Buggy Ženēvas Starptautiskajā auto izstādē. Tā ir augsto tehnoloģiju auto ar nulles emisijas, kas īpaši vasaras sezonā, kas atbilst gan
Papildus interesantu koncepciju ar nosaukumu Sonet, Kia arī demonstrēja karnevāla pēc facelift. Iepriekšējās paaudzes, šī lielā, van arī bija pieejams Eiropā,
Gadu pēc palaišanas, Toyota Supra japāņi paplašina līniju spēka agregātu ar šo modeli. Toyota Supra-tas ir transportlīdzeklis, kas izstrādāts sadarbībā ar BMW.
Genesis, tas ir izstrādāts 2015. gadā luksusa zīmolu koncerna Hyundai, paplašina savu piedāvājumu pirmais apvidnieks. Korejieši tikko prezentēja ražošanas versiju