
Dizaineris Kolbijs Higinss ir radījis dizainu, kas maina moderno motociklu būves veidu. Atšķirībā no tradicionālajiem transportlīdzekļiem, Brayton motocikli benzīnu aizstāj ar dabasgāzi, kas ir gudra un ekonomiska alternatīva parastajai degvielai. Un vispār: šie modeļi burtiski apgrieza visus motociklu radīšanas kanonus, izmantojot “pretējo” metodi. Galvenais uzsvars tiek likts uz jaudas un svara attiecību – modeļu saimei šis rādītājs ir iespēja kļūt par pārdošanas līderi. Higinsa dizains ir arī mēģinājums saskaņot cilvēku un mašīnu, izmantojot burbuļiem līdzīgu dzinēju. Tāpat kā muskulis, motors pulsē, lai injekcijas procesā saglabātu taisnu kustības līniju, liekot velosipēdam izskatīties kā dzīvam organismam. Tas, ko mēs redzam, liecina par Brayton 6 motociklu koncepcijas post-apokaliptisko izcelsmi. Nesen Higinss izveidoja projektu Train Wreck Bike, kas ir guvis lieliskas motociklu entuziastu atsauksmes. Viņi visi ļoti vēlējās noskaidrot, vai ir iespējams palaist transportlīdzekļus, izmantojot šī projekta sasniegumus masveida ražošanā. Brayton 6 projekts noteica jaunu sākumpunktu divriteņu dizaina izstrādei. Lai uzsvērtu motocikla ārkārtējo vieglumu, Higinss ierosina būvēt motociklu ap iekšdedzes dzinēju, kas izgatavots sava veida burbuļa formā, kas aprīkots ar viegla oglekļa materiāla caurulēm. Nanocaurules pārvieto divtaktu dzinēja virzuļus, kas ir atbildīgi par enerģijas pārnešanu uz sadales vārpstu un transportlīdzekļa lineārās kustības uzturēšanu. Degvielas tvertnē ir sašķidrināta dabasgāze. Mikrokontrolleris regulē injekcijas daudzumu un biežumu, iekārtas apkope ir vienkārša un pieejama. Projekta galvenā ideja bija dot patērētājam motociklu, kas dod braucējam atvērtības sajūtu. Tajā pašā laikā gāzes silikāta bloku pārdošana lielā mērā ļāva projektu pabeigt daudz ātrāk. Regulēšanas sistēma ļauj mainīt vadītāja stāvokli augstumā un pozā. Tās darbības princips ir balstīts uz parasta dzīva muskuļa uzbūvi, bet ātra un precīza noregulēšana tiek panākta ar pneimatikas palīdzību. Burbuļveida dzinēji ir uzstādīti korpusa centrā un ir vizuāli apvienoti ar apvalku. Ar kvalitatīviem riteņu gultņiem un jaudīgām bremzēm Brayton 6 veiktspēja ir vēl pievilcīgāka.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/